Δευτέρα 14 Νοεμβρίου 2011

Δήλωση Ανδρέα Γιαννόπουλου για τις εκλογές του Επιμελητηρίου

Εν όψει των εκλογών για την ανάδειξη νέου Δ.Σ. του Επιμελητηρίου Βοιωτίας και την εμπλοκή του ονόματος μου, δηλώνω προς όλους του υποψηφίους τα εξής:

1. Κανέναν εκ των υποψηφίων δε στηρίζω και καμία παρέμβαση δεν έκανα για καμία υποψηφιότητα.

2. Σε πρόσφατη συνεδρίαση του Δ.Σ. του Εμπορικού Συλλόγου τόνισα ότι, είναι αντιδεοντολογική η ανάμειξη μου, -αφού η πλειοψηφία, των υποψηφίων, διαθέτει επαγγελματική, οικογενειακή και κοινωνική καταξίωση- και δεν έχω άποψη.

3. Οι πολυετείς προσπάθειες με κόπο και κόστος, στις οποίες και εγώ συμμετείχα για την ίδρυση παραρτήματος του Επιμελητηρίου στην Επαρχία Θηβών, είχαν τελικά όφελος για όλους, ακόμη και γι’ αυτούς που αντιδρούσαν.

4. Η μόνη παρέμβαση που έχω κάνει, είναι η παρούσα: «Κάνω έκκληση προς όλα τα μέλη του Επιμελητηρίου, να προσέλθουν στις κάλπες και να εκλέξουν από τους υποψηφίους, τους πιο ικανούς, που έχουν γνώση, άποψη, ήθος και διάθεση για προσφορά στους συναδέλφους τους, την οικονομία και την κοινωνία ώστε, να συμβάλλουν στην ανάπτυξη της Χώρας και την βελτίωση της διαβίωσης των οικονομικά αδυνάτων.

«Καλή επιτυχία σε όλους»

Ανδρέας Π. Γιαννόπουλος
Επιτ. Πρ. Εμπορ. Συλλ. Θήβας
Επιτ. Γεν. Γρ. Ο.Ε.Σ. Αττικής
Επιτ. Συμβ. Ε.Σ.Ε. Εμπορίου
Επιτ. Αντιπρ. Ο.Σ.Ε. Πελ/νήσου