Τρίτη 10 Απριλίου 2012

Γ. Καρατζαφέρης: Να στείλουμε τους μετανάστες στη Μακρόνησο


«Καλή λύση» χαρακτήρισε ο πρόεδρος του ΛΑΟΣ, Γιώργος Καρατζαφέρης τη μεταφορά των μεταναστών στις Μακρονήσους.

«Δεν τους θέλω, είναι θέση μου, δεν θέλω να γίνουν πλειοψηφία» τόνισε ο κ. Καρατζαφέρης, επαναλαμβάνοντας τη θέση του υπέρ της οπλοφορίας των πολιτών. «Έρχεται ο ξένος να σου βιάσει την κόρη και τη γυναίκα, θα τον πυροβολήσεις, δεν το συζητάμε» ανέφερε, μιλώντας στην τηλεόραση του ΣΚΑΪ.
«Ο Σαμαράς δεν έχει μπέσα»...
Επίσης, ο κ. Καρατζαφέρης εξαπέλυσε επίθεση κατά του προέδρου της ΝΔ λέγοντας: «Εγώ δεν είμαιΣαμαράς για να επιστρέψω στη ΝΔ, εγώ θέλω να κρατώ τη σοβαρότητά μου», προσθέτοντας ότι ο επικεφαλής της «γαλάζιας» παράταξης «δεν έχει μπέσα (...) έδωσε μάχη για το όνομα των Σκοπίων και σήμερα το δέχεται».

Παράλληλα, ο πρόεδρος του ΛΑΟΣ επέκρινε ΠΑΣΟΚ και ΝΔ, λέγοντας ότι η λέξη «προδοσία» είναι επιεικής για τα δύο αυτά κόμματα, που «εξαρτούν την πολιτική επιβίωση τους από ξένα κέντρα δεχόμενοι το αγγλικό δίκαιο στα ομόλογα» και προσέθεσε ότι «τον τόπο τον κυβερνάει οΡάιχενμπαχ».

Κοινές νοητικές διαδρομές
Αναφερόμενος στον πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ, Ευάγγελο Βενιζέλο, ο κ. Καρατζαφέρης υποστήριξε ότι «έχουν κοινές νοητικές διαδρομές, αλλά έγινε πολύ νεοφιλελεύθερος».

Ερωτηθείς για τα ολοένα και μειούμενα ποσοστά του κόμματός του στις δημοσκοπήσεις, ο πρόεδρος του ΛΑΟΣ υποστήριξε ότι αποτελεί στόχο ξένων κέντρων, λέγοντας: «δεν είμαι η πρώτη επιλογή των αμερικανών και των τροϊκανών είμαι η αρνητική επιλογή οπότε θα 'χω μια πίεση».