Σάββατο 12 Απριλίου 2014

Επίσκεψη του Περιφερειάρχη Στερεάς Κ. Περγαντά στο έργο βελτίωσης του δρόμου Θήβα – Λιβαδειά / ανισόπεδος κόμβος Βαγίων


Επιτόπια παρακολούθηση της εξέλιξης και ολοκλήρωσης του έργου της ΕΟ Θήβα – Λιβαδειά / ανισόπεδος κόμβος Βαγίων έγινε από τον Περιφερειάρχη Στερεάς Ελλάδας Κλέαρχο Περγαντά, ο οποίος επισκέφθηκε, με κλιμάκιο τεχνικών, την περιοχή του έργου την Πέμπτη 10 Απριλίου.Όπως είναι γνωστό, ήδη ολοκληρώθηκε από τις υπηρεσίες της Περιφέρειας μια μεγάλη παρέμβαση βελτίωσης του οδικού άξονα Θήβα – Λιβαδειά και έχει παραδοθεί στην κυκλοφορίααναβαθμίζοντας κατά πολύ τις συνθήκες κυκλοφορίας και ασφάλειας του διαμπερούς άξονα της Βοιωτίας.

Το έργο προϋπολογισμού 7.200.000 €, χρηματοδοτείται από το Περιφερειακό Πρόγραμμα του ΕΣΠΑ και ολοκληρώθηκε σε διάστημα 2,5 περίπου ετών, αποτελώντας τη συνέχεια του τμήματος από τη διασταύρωση Καναβαρίου ως τη διασταύρωση των Βαγίων. Ειδικότερα, έγινε διαπλάτυνση του οδοστρώματος στα 12,5 μ έως τη διασταύρωση του Μαυροματίου και κατασκευάστηκε ο ανισόπεδος κόμβος Βαγίων δημιουργώντας σε ένα σημαντικό και κυκλοφοριακά φορτισμένο τμήμα του δρόμου Θήβα – Λιβαδειά σύγχρονες οδικές προδιαγραφές.
Όπως επεσήμανε ο Περιφερειάρχης : «Με το έργο αυτό έγινε μια απολύτως αναγκαία παρέμβαση στις βασικές οδικές υποδομές της Βοιωτίας, που αναβαθμίζει τις συνθήκες προσπελασιμότητας και ασφάλειας στον διαμπερή οδικό άξονα Θήβα – Λιβαδειά.
Βεβαίως επιδίωξή μας είναι η πλήρης βελτίωση του δρόμου Θήβα – Λιβαδειά και η μετατροπή του σε σύγχρονη και ασφαλή υποδομή μεταφορών για τη Βοιωτία και κατ΄επέκταση για τη Φωκίδα.
Γι΄αυτό έχουμε εντάξει στο πρόγραμμά μας και χρηματοδοτούμε από το Αναπτυξιακό της Περιφέρειας ΣΑΜΠ 766 ένα σύνολο νέων μελετών, προϋπολογισμού 3.020.000 €, που αφορούν το εθνικό οδικό δίκτυο Ριτσώνα – Θήβα – Λιβαδειά. Συγκεκριμένα :
* Τη μελέτη από κόμβο προς Βαθύ Αυλίδας έως Θήβα, μήκους 20 χιλιομέτρων για τη βελτίωση της παλαιάς εθνικής οδού Θήβα – Χαλκίδα.
* Τις συμπληρωματικές μελέτες του τμήματος από ΠΑΘΕ – Κόμβο Μιχαηλίδη – Πυρί – Καναβάρι, μήκους 7,8 χιλιομέτρων.
* Τις συμπληρωματικές μελέτες του δρόμου Θήβα – Λιβαδειά στο τμήμα της παράκαμψης Αλιάρτου, μήκους 11 χιλιομέτρων. Ήδη η προμελέτη έχει συνταχθεί και εγκριθεί.
* Τη μελέτη από το πέρας της παράκαμψης Αλιάρτου ως τη διασταύρωση Αγίου Γεωργίου με παράκαμψη Αγίας Παρασκευής, μήκους 8,1 χιλιομέτρων.»
«Είναι προφανές» συνέχισε ο κ. Περγαντάς «πως μιλάμε για μελέτες έργων σε μήκος 47 χιλιομέτρων που δημιουργούν με την κατασκευή τους, ένα σύγχρονο και ασφαλές εθνικό οδικό δίκτυο στη Βοιωτία.
Παράλληλα και μέχρι την οριστική βελτίωση του οδικού άξονα, οι Τεχνικές Υπηρεσίες της Περιφερειακής Ενότητας, έχουν κάνει εκτεταμένες βελτιωτικές παρεμβάσεις στο δρόμο Θήβα – Λιβαδειά κατά τμήματα όπως : από τη διασταύρωση του ΚΤΕΟ έως τη διασταύρωση Μαυροματίου, στο τμήμα της διασταύρωσης Υψηλάντη (Μίχας – Ελαιουργική), στην είσοδο της Λιβαδειάς (Κ1) και στον περιφερειακό της πόλης (Κ1 έως Κ4), καθώς και στην έξοδο Αλιάρτου»