Δευτέρα 14 Απριλίου 2014

Η Σωτηρία Μανάρα Μαυράκη υποψήφια με τον Κώστα Μπακογιάννη για την Περιφέρεια




Για την περιφέρεια, στο πλευρό του Κώστα Μπακογιάννη, θα αγωνιστεί η γνωστή και επιτυχημένη δικηγόρος της Θήβας, Σωτηρία Μανάρα Μαυράκη. Χρόνια στην πολιτική θα παλέψει για μία καλύτερη Στερεά Ελλάδα και ζητάει την βοήθεια όλων σας. Λίγα λόγια από την ίδια:

Αγαπητοί μου φίλοι,

«Στις εκλογές του Μαΐου θα κονταροχτυπηθούν ο φόβος για το σήμερα με την ελπίδα για το αύριο. Η αισιοδοξία με τη μιζέρια και η αλλαγή με τη στασιμότητα. Εμείς θα εκφράσουμε την ελπίδα, την αισιοδοξία, την αλλαγή. Τη δράση και τη δημιουργία. Ονειρευόμαστε αλλά δεν ονειροβατούμε. Και ξέρω ότι όλοι μαζί μπορούμε να κάνουμε μία νέα αρχή. Γι΄ αυτό, σας καλώ όλους να έρθετε κοντά μας. Να αλλάξουμε όλα αυτά που μας ενοχλούν. Να αλλάξουμε, στην Καρδιά της Ελλάδας.»
Σε αυτη την δυσκολη εποχη για ολους μας και σε αυτη την ρευστη κατασταση για τα πολιτικα δρωμενα την Πατριδας μας ενας νεος αλλα πολυ χαρισματικος ανθρωπος αποφασισε να ηγηθει στο τιμονι της Πειφερειας της Στερεάς Ελλαδας ο ΚΩΣΤΑΣ ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗΣ.τον ακολουθω λοιπον και εγω και τον Στηριζω πιστευοντας οτι με την εμπειρια μου με την αγωνιστικοτητα μου και την αγαπη μου για την Βοιωτία θα τον βοηθησω, να κανουμε την ΣΤΕΡΕΑ ΕΛΛΑΔΑ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΡΙΑ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΓΙΓΝΕΣΘΑΙ και την ΒΟΙΩΤΙΑ ΜΑΣ εναν Νομο που θα ειναι το ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟ ΕΠΕΝΔΥΤΙΚΟ και ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΣΤΕΡΕΑΣ.

Σωσώ Μανάρα Μαυράκη