Πέμπτη 16 Οκτωβρίου 2014

Γιατρός τα έβαλε με συνοδό ασθενούς!


Απρεπή συμπεριφορά, σε φραστικό επίπεδο, για γιατρό του Νοσοκομείου Αμαλιάδας που κατέχει διευθυντική θέση, κατήγγειλε χθες στην εφημερίδα ‘Πατρίς’ ο γιος ηλικιωμένης που νοσηλεύεται το τελευταίο διάστημα με εγκεφαλικό σε κλινική του Νοσοκομείου.

Όπως καταγγέλλει ο κ. Γιώργος Στασινόπουλος, η 87χρονη μητέρα του νοσηλεύεται στο Νοσοκομείο σε άσχημη κατάσταση και ο ίδιος βρίσκεται τις περισσότερες ώρες κοντά της, όχι ως επισκέπτης αλλά ως συνοδός που εκτελεί ούτε λίγο ούτε πολύ χρέη αποκλειστικής, ελλείψει οικονομικής δυνατότητας να προσληφθεί κάποια αποκλειστική νοσοκόμα.

Σαν γιος όπως λέει κάνει το καθήκον του απέναντι στη μητέρα του, αλλά αντί για επιβράβευση προχθές το απόγευμα «τα άκουσε» από ένα γιατρό του Νοσοκομείου.

Το περιστατικό ...

Όπως λέει ο κ. Στασινόπουλος, προχθές το απόγευμα κατά την επίσκεψη των γιατρών, ένας εξ αυτών τον ειρωνεύτηκε για τη συνεχή παρουσία του στο πλευρό της μητέρας του. Ο κ. Στασινόπουλος ενοχλημένος τον επισκέφθηκε στη συνέχεια στα εξωτερικά ιατρεία για να τον ρωτήσει γιατί αυτή η συμπεριφορά και σύμφωνα με τα όσα καταγγέλλει, ο γιατρός του είπε ότι έχει γίνει ενοχλητικός με την παρουσία του τόσες ημέρες στο Νοσοκομείο και τον προέτρεψε να βάλει αποκλειστική νοσοκόμα.

Εκτός αυτού, ο κ. Στασινόπουλος υποστηρίζει ότι ο γιατρός του είπε ότι η μητέρα του έχει μείνει πολλές ημέρες στο Νοσοκομείο και θα πρέπει να φύγει.

«Πώς να φύγει η μητέρα μου από τη στιγμή που δεν είναι καλά;» διερωτάται ο κ. Στασινόπουλος, ο οποίος ανέφερε για το περιστατικό: «Κάθομαι στο Νοσοκομείο γιατί πρέπει να φροντίζω τη μητέρα μου και κάνω όσα θα έκανε μια αποκλειστική γιατί δεν υπάρχει οικονομική δυνατότητα για να προσλάβω κάποια και ο γιατρός μου είπε ωμά να πάρω αποκλειστική χωρίς να ρωτά εάν μπορώ. Μου είπε ότι έχω γίνει ενοχλητικός, τη στιγμή που εγώ βοηθάω και το έργο των νοσοκόμων που βλέπω ότι δεν επαρκεί. Με ενόχλησε πάρα πολύ αυτή η συμπεριφορά. Από όλους τους άλλους γιατρούς δεν έχω κανένα παράπονο, είναι όλοι άψογοι και καλοί επιστήμονες και το ίδιο και οι νοσοκόμες».

Χθες το πρωί ο κ. Στασινόπουλος κατήγγειλε το περιστατικό και στο διοικητή του Νοσοκομείου, ο οποίος θα εξετάσει την υπόθεση.

Μαρία Καραμπάτση

(karabatsimaro@yahoo.gr)