Τετάρτη 14 Ιανουαρίου 2015

Ευρυδίκη Κουρνέτα – Τουρκοχωρίτη: Υποψήφια Βουλευτής Βοιωτίας ΑΝΕΛ


Η δικηγόρος Ευρυδίκη Κουρνέτα – Τουρκοχωρίτη, Πρόεδρος της Επιτροπής Δεοντολογίας των Ανεξαρτήτων Ελλήνων, εκ νέου υποψήφια Βουλευτής στη Βοιωτία με τους ΑΝΕΛ

«Πριν δυόμιση χρόνια ο Πρόεδρος των Ανεξαρτήτων Ελλήνων Πάνος Καμμένος μου έκανε την τιμή να κατέλθω ως υποψήφια Βουλευτής στη Βοιωτία.

Για να τιμήσω την εμπιστοσύνη και την υποστήριξη των Βοιωτών στην υποψηφιότητά μου, έδωσα αυτό το διάστημα έναν έντιμο αγώνα, προκειμένου να αναδείξω τα προβλήματα της Βοιωτίας και γενικότερα της χώρας μας, μέσω της εκλογής μου ως μέλος του Εθνικού Συμβουλίου και στη συνέχεια ως Πρόεδρος της Επιτροπής Δεοντολογίας, διαφυλάσσοντας τις αρχές και τις αξίες του κινήματος.
Οι Ανεξάρτητοι Έλληνες και ο Πάνος Καμμένος μου δίνουν και πάλι τη δυνατότητα να δώσω τη μάχη για την απελευθέρωση της χώρας από τα μνημόνια.
Ελπίζω και εύχομαι η Ελλάδα σύντομα να βρει τον σωστό δρόμο, τον δρόμο της ανάπτυξης, της αξιοκρατίας και της δικαιοσύνης.
Στηρίζω με όλες μου τις δυνάμεις το κίνημα των Ανεξαρτήτων Ελλήνων, τη μοναδική πολιτική δύναμη που δεν έχει παρεκκλίνει στο ελάχιστο από όσα διακήρυττε στους Έλληνες πολίτες και σας ανακοινώνω ότι θα κατέλθω ως υποψήφια Βουλευτής στη Βοιωτία».

Ευρυδίκη Κουρνέτα – Τουρκοχωρίτη

Υποψήφια Βουλευτής Βοιωτίας ΑΝΕΛ

Δικηγόρος – Πρόεδρος Επιτροπής Δεοντολογίας ΑΝΕΛ