Κυριακή 11 Ιανουαρίου 2015

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΥΠΟΨΗΦΙΑΣ ΒΟΥΛΕΥΤΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑΣ ΠΑΠΑΒΑΣΙΛΕΙΟΥ



ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Γεννήθηκα στη Λιβαδειά το 1963, κατάγομαι απο το Μαυρονέρι ,είμαι παντρεμένη και μητέρα τριών παιδιών.Εχω αποφοιτήσει από την Παντειο Σχολή το Τμήμα Δημόσιας Διοίκησης. Υπηρέτησα στην Τοπική Αυτοδιοίκηση ως Δήμαρχος στο Δήμο Δαύλειας . Ζώ και εργάζομαι στη Λιβαδειά .

Συνέλληνες,οι επερχόμενες εκλογές είναι καθοριστικές για το μέλλον του τόπου μας

Ο λόγος για τον οποίο συμμετέχω σ΄αυτήν την κρίσιμη για την Ελλάδα μας εκλογική αναμέτρηση είναι γιατί προσπαθώ να ενώσω τις μικρές δυνάμεις μου, στο Κίνημα των Ανεξάρτητων Ελλήνων ,όπως ξεκίνησε το 2012, ενάντια στην κατοχή της πατρίδας μας, με σκοπό και στόχο την εθνική μας κυριαρχία, σεβόμενη τις αρχές της Εθνικής Ανεξαρτησίας και περηφάνειας, την λαϊκή κυριαρχία, το Σύνταγμα.

Είμαι περήφανη που είμαι ελληνίδα.

Σέβομαι την Ιστορία μας.

Θέλω να αγωνιστώ για την αξιοπρέπεια κάθε συμπολίτη μας.

Γιατί γεννήθηκα και μεγάλωσα σε ελεύθερη χώρα και θέλω τα παιδιά μου και τα παιδιά των συμπατριωτών μου, να ζουν με αξιοπρέπεια, να έχουν την εκπαίδευση που τους αξίζει, να έχουν την εργασία που τους αξίζει, να έχουν την περίθαλψη που τους αξίζει και να μην γίνουν θυσία στο βωμό του νεοφιλελευθερισμού, των ολιγαρχών, της παγκοσμιοποίησης .

Είμαι με τον Πάνο Καμμένο γιατί επαληθεύθηκε σε όσα είχε καταγγείλει για τα μνημόνια, για τα σκάνδαλα που αποκάλυψε στη Βουλή των Ελλήνων και δικαιώθηκε στις αίθουσες των δικαστηρίων

Είμαι με τον Πάνο Καμμένο και τους Ανεξάρτητους Έλληνες, γιατί έχουμε συγκροτημένη και ρεαλιστική πρόταση για το πρόβλημα του χρέους της χώρας μας και την πραγματική Ανάπτυξη που αξίζει σε όλους μας.

Καλώ τους συμπολίτες μου σε επαγρύπνηση,αποφασιστικότητα,ανατροπή της υπάρχουσας ανθρωπιστικής κρίσης στη χώρα μας.

Είναι η ώρα της ευθύνης όλων μας

Είναι η ώρα της συσπείρωσης και της ενότητας της κοινωνίας μας

Είναι η ώρα αντίστασης στη νέα κατοχή

Είναι η ώρα για μια Εθνική Πατριωτική Δημοκρατική Συμμαχία

Με σεβασμό στον άνθρωπο

Κατερίνα Παπαβασιλείου