Δευτέρα 12 Ιανουαρίου 2015

Ο Γιάννης Γκίνης υποψήφιος βουλευτής του ΠΑΣΟΚ...




Αγαπητοί φίλοι και φίλες

Συμπολίτες μου,

Με αίσθημα ιδιαίτερης ευθύνης αποδέχτηκα την τιμητική για το πρόσωπο μου πρόταση του ΠΑΣΟΚ – Δημοκρατική Παράταξη να είμαι υποψήφιος Βουλευτής του κινήματος στις επικείμενες εκλογές της 25ης Ιανουαρίου 2015.

Γνωρίζουμε ότι οι θυσίες των ελλήνων πολιτών κράτησαν όρθια τη χώρα . Βρισκόμαστε σε ένα σταυροδρόμι,στο οποίο η Δημοκρατική Παράταξη του ΠΑΣΟΚ αποτελεί εγγύηση και σταθερότητα και το απέδειξε περίτρανα έχοντας πληρώσει βαρύ πολιτικό κόστος , προτάσσοντας το συμφέρον του ελληνικού λαού έναντι οποιουδήποτε στενού κομματικού χώρου.

Προσωπικά πιστεύω ότι χρειάζεται να εργαστούμε για την επανένωση του Δημοκρατικού Χώρου ο οποίος αποτέλεσε και αποτελεί την δύναμη ευθύνης και προόδου της χώρας.

Επίσης γνωρίζοντας ότι ο Νομός μας έχει πολλαπλάσια προβλήματα σε σχέση με άλλους Νομούς , στόχος μου είναι να συμβάλω με όλες μου τις δυνάμεις στην επίλυση τους κατά το μέτρο του δυνατού.

Στα πλαίσια αυτά στρατεύομαι έχοντας πλήρη επίγνωση των δυσκολιών που περνά η Κοινωνία η Χώρα , ο Τόπος μου και παράταξη.

Εγώ ο Γιάννης ο Γκίνης που με γνωρίζετε χρόνια , καλώ όλους εσάς μέλη , στελέχη και φίλους σε κάθε πόλη της Βοιωτικής Γης να με στηρίξετε και να δώσουμε μαζί τη μάχη αυτών των εκλογών με ειλικρίνεια με εντιμότητα και πολιτικά επιχειρήματα ώστε να διασφαλίσουμε τα κεκτημένα των αγώνων και των θυσιών του λαού μας , με αισιοδοξία και ελπίδα.

Πάντα μαζί και πάντα δίπλα σας.