Παρασκευή 13 Φεβρουαρίου 2015

Κραυγή απόγνωσης: Ο σπαραγμός ενός άνεργου πατέρα για τα μωρά του



Σπάει καρδιές η κραυγή απόγνωσης ενός άνεργου πατέρα δυο μωρών από την Αμαλιάδα. Ο 37χρονος Στέφανος ζητάει μόνο μια δουλειά. "Δε θέλω να στείλω να στείλω τα παιδιά μου σε ίδρυμα" λέει σπαραχτικά στο Newsit.

Σίγουρα η περίπτωση του 37χρονου δεν είναι η μοναδική...δυστυχώς.

Στην Ελλάδα του 2015, πολλές οικογένειες ζουν κάτω από το όριο της φτώχειας, πολλοί συνάνθρωποί μας είναι άστεγοι, πολλοί αναζητούν τροφή στα σκουπίδια, πολλοί ζουν με τσαλακωμένη αξιοπρέπεια.

Ο Στέφανος είναι ένας από τους πολλούς αξιοπρεπείς συμπολίτες μας που δε θέλει ελεημοσύνη. Βρήκε όμως το κουράγιο να σπάσει τον κύκλο της σιωπής και να γυρέψει βοήθεια. Έχοντας φτάσει στο σημείο να αντιμετωπίσει τον χειρότερο του φόβο, το να μην μπορεί να ταϊσει τα μωρά του και να αναγκαστεί να τα εγκαταλείψει σε κάποιο ίδρυμα, όχι γιατί ειναι κακός γονιός, αλλά γιατί δε μπορεί να τα ζήσει.

"Θέλω μόνο μια δουλειά..."


Οπως δήλωσε στο Newsit o Στέφανος "μια δουλειά θέλω για να μεγαλώσω τα παιδιά μου. Εγώ όταν ήμουν μικρός έκανα σε ίδρυμα γιατί οι γονείς μου δεν είχαν λεφτά και δε θέλω να στείλω τα παιδιά μου στο ίδρυμα.

Απευθύνθηκα στη Μητρόπολη για το ρεύμα μου που είναι 565 ευρώ και με διώξανε. Ο ιδιοκτήτης του σπιτιού που μένω μου είπε οτι αν μέχρι τον άλλο μήνα δε του δώσω κάποια από τα χρήματα που του χρωστάω, θα με πετάξει έξω από το σπίτι γιατί λήγει το συμβόλαιο. Εξωση δεν υπάρχει ακόμη αλλά με τον άλλο μήνα τα λεφτά που χρωστάω είναι 960 ευρώ.

Πάω για 5 ευρώ μεροκάματο, όπου βρω, για να εξασφαλίσω το φαγητό της γυναίκας μου και των παιδιών μου. Είναι 18 μηνών το κοριτσάκι μου και 8 μηνών τον αγοράκι μου.

Είμαι πάνω από 5 χρόνια άνεργος, δούλευα ως οδηγός σε διάφορες εταιρείες και σε αποθήκες. Εγώ όπου υπάρχει δουλειά πάω, είμαι άνθρωπος της δουλειάς, μου αρέσει η δουλειά, πάω και στα χωράφια και παντού. Οπου και να είναι θα πάω.

Οσο έχω τις δυνάμεις μου και αναπνέω, προσπαθώ μέρα με τη μέρα να εξασφαλίσω τον υπνο των παιδιών μου. Φοβάμαι να αφήσω τα παιδιά μου σε ίδρυμα...δε θέλω!

Οποιος μπορεί να με βοηθήσει στο θέμα της δουλειάς, να με βοηθήσει, να με βοηθήσει, το ζητάω γιατί και ψυχολογικά έχω πέσει κάτω" λέει τέλος ο κύριος Στέφανος.

Για την ιστορία, μοναδικοί συμπαραστάτες του είναι το "Χαμόγελο του Παιδιού" και το παράρτημα του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού Αμαλιάδας, που τον βοηθάνε με τρόφιμα και φάρμακα.

Ακόμη και όταν απευθυνθηκε στον Δήμο, του ζήτησαν απολυτήριο Γυμνασίου, όμως ο Στέφανος πήγε μόνο μέχρι την 4η Δημοτικού. Ούτε εκεί έγινε κάτι ακόμη. Ούτε στην εκκλησία τον βοήθησαν όπως τουλάχιστον καταγγέλει ο ίδιος.

Απευθύνθηκε λοιπόν πρώτα στην εφημερίδα "Πατρίς" όπου οι συνάδελφοι τον αγκάλιασαν και ευελπιστούμε πως και μέσω του Newsit, θα ανοίξουν πολλές αγκαλιές για αυτόν και την οικογένειά του.

Υπάρχουν περιπτώσεις που αξίζουν την αλληλεγγύη μας και την ανθρωπιά μας! newsit