Παρασκευή 17 Απριλίου 2015

Στον Ρακιντζή ο Σαγάνας για το αποχετευτικό Αλιάρτου


Μετά την καταγγελία μου στον κ. Εισαγγελέα για το δίκτυο ακαθάρτων Αλιάρτου δέχτηκα μπαράζ μηνύσεων ,εξωδίκων προφανώς για να με φοβίσουν,να με αναγκάσουν να ανακαλέσω όσα έχω καταγγείλει, απο τον Δήμαρχο Αλιάρτου Θεσπιέων κ.Ντασιώτη,ότι τάχα συκοφαντώ τις υπηρεσίες του Δήμου και κατά δεύτερο απο την υπεργολάβο κατασκευαστικη εταιρεία ΑΑΓΗΣ Α.Ε γιατί τους χαλάω τα σχέδια.
Τελευταία έχουν ξαμολυθεί ορισμένα παπαγαλάκια και προσπαθούν να υποβαθμίσουν τη σημασία των καταγγέλιών μου με σαθρά επιχειρήματα του τύπου δεν πήρα δουλειά στο έργο η ότι δεν άρπαξα και γιαυτό το λόγο κάνω ότι κάνω.

Είμαι λοιπόν αναγκασμένος προκειμένου να προστατεύσω την τιμή και την υπόληψή μου και την τιμή της παράταξης της οποίας ηγήθηκα να αποδείξω μέσω της νόμιμης οδού ότι όλα αυτά που κατήγγειλα είναι η μόνη αλήθεια.Για αυτό το λόγο μετά τον Εισαγγελέα απευθύνθηκα στο επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης κ.ο Ρακιντζή τον οποίο επισκέφτηκα προσωπικώς,αλλά και το Σώμα Επιθεωρητών Δημοσίων Έργων και τους παρέδωσα τον φάκελο με τα στοιχεία που διαθέτω,καθώς και τις αναφορές μου,γνωρίζω δε ότι ηδη έχουν οριστεί υπεύθυνοι και έχουν αρχίσει να μελετούν τους φακέλους.
Ας μη βιάζονται λοιπόν κάποιοι να υποβαθμίζουν το θέμα γιατί μόλις τώρα αρχίζει..
Σαν επιστέγασμα η επόμενη κίνησή μου είναι να απευθυνθώ στην Ευρωπαική Ένωση και θα το κάνω.
ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΣΑΓΑΝΑΣ